გაკვეთილის გეგმები


გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი,გვარი,პირადი ნომერი: ლელა ალიმბარაშვილი, 01016002199
საგანი: ბუნებისმეტყველება
სწავლების საფეხური/კლასი:  II კლასი.
მოსწავლეთა რაოდენობა 18 მოსწავლე
გაკვეთილის თემა: წელიწადის თვეები და სეზონები
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლე შეძლებს დაასახელოს შემოდგომის თვეები,ამოიცნობს და ახასიათებს შემოდგომას ამინდის კომპონენტების მიხედვით(ფოთოლცვენა,ნალექი,ქარი).შეადარებენ ერთმანეთს გაზაფხულისა და შემოდგომის დრე-ღამის მონაცვლეობასა და ცვალებადობას.
ბუნ.II.1. მოსწავლემ უნდა შეძლოს პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და ელემენტარული კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება.
·         ადარებს ერთმანეთს წელიწადის ოთხ დროს.
·         ჩამოთვლის წელიწადის თორმეტ თვეს თანმიმდევრობით.
·         მსჯელობს და ერთმანეთისაგან განასხვავებს წელიწადის დროებს.

#
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო(წთ).
1.









2.























3.










3.
















4.







5.
საორგანიზაიო საკითხების მოგვარება.მოსწავლეებს გავაცნობ გაკვეთილის თემის მიზანს.შევახსენებ კლასის ორგანიზების ფორმას(ჯგუფური მუშაობის წესებს).

გამოწვევის ფაზა.
მოსწავლეებს მოვასმენინებ კომპოზიტორ გ.ყანჩელის,,ყვითელი ფოთლები“. მოსწავლეებს დავუსვამ შეკითხვებს მოსმენილი მასალის ირგვლივ.
·         როგორ ფოთლებზეა სიმღერა?
·         წელიწადის რომელ დროს ეხება ეს სიმღერა?
·         წელიწადის რომელ დროსთან ასოცირდება წითელ-ყვითელი ფოთლები?

წვდომის ფაზა.
მოსწავლეებს ვუკითხავ მოთხრობას ,,წელიწადის ოთხი დრო“.შემდეგ ვთხოვ,რომ სამუშაო დაფაზე ამოიცნონ წელიწადის  დროები და შეუსაბამონ თვეები.


გააზრების ფაზა.
მოსწავლეებს ვანაწილებ ჯგუფებად ფერადი ბარათების მეშვეობით.შევახსენებ ჯგუფური მუშაობის წესებს.ვაწესებთ დროის ლიმიტს და ვაძლევ ინსტრუქციას.მოსწავლეები თეორიულ და პრაქტიკულ მასალაზე დაყრდნობით ჯგუფებში ასრულებენ დავალებას თაბახის ფურცლებზე.


ჯგუფების პრეზენტაცია.
დროის ამოწურვის შემდეგ ჯგუფები აკეთებენ პრეზენტაციას.


შეფასება.
განმავითარებელი შეფასება. მოსწავლეთა თვითშეფასების სქემა.


გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლეებს ვაძლევ საშინაო დავალებას.-დაწერონ საშინაო დავალება მათთვის საინტერესო ერთ დროზე.რით იყო ეს დრო მათთვის დასამახსოვრებელი.

საერთო საკლასო.








საერთო საკლასო.






















ინდივიდუალური.









ჯგუფური.

























დაფა,ცარცი,თაბახის ფურცლები,აუდიო მასალა.ფერადი ფურცლები,სახელმძღვანელო,ილუსტრირებული სურათები.
2წთ.










5წთ.






















10წთ.










10წთ.
















12წთ.








4წთ.




2წთ.










No comments:

Post a Comment